1 ay önce doğum yaptım duyduklarım ve okuduklarımdan dolayı en büyük korkum karna bastırmaydı 😅ilk kanama kontrolünde kanaman güzel dediler kum torbasını aldılar hemşire biraz bastıracağım sakin kal dedi hiç bişi hissetmedim diyebilirim acıyı bırak ☺️ pozitif ol 🧚🏼♀️ ben son ay hep çok güzel geçecek diye olumladım kafamda gerçekten de güzel bi süreç yaşadım çok şükür 🪬🙏🏻 darısı tüm hamişlerin başına sağlıkla 💖