Bsra3456 Merhaba arkadaşlar ya ben dün hastaneye randevum vardı doktorum tahlil yaptı TSH çok düşük çıktı beni dahiliyeye yönlendirdi 9 haftalık hamileyim ilaçla normale döner mi benimle aynı sorunu yaşayan var mı aranızda çok özlüyorum buduruma
Busee0311 Bsra3456 ilaç tedavisi ile düzene sokuyorlar içinizi ferah tutun bende aynısı yaşadım ve şuan herşey gayet normal
Gokcemom2023 Bsra3456 benimde 9. Haftada cıkmıstı 35+ yım simdi 50 mg bi ilaç kullanıyorum levitron her ay düzenli kan veriyorum hiç bi sorun yasamadım sükür üzülme sende🫶
Bsra3456 Çok teşekkür ederim gerçekten içimi ferahlattinız biraz inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kocagimiza
Meryemme Merhaba benimde hamile kaldığım da yükselmişti doktor dahiliyeye yönlendirdi ilaç yazdılar şuan dengede doğuma kadar içeceğim