Seymarda yorumunuzu gördüm onun üzerine yazıyorum bende soğan kürü yaptım düzensiz adet gören biriyim kistik bir görünümüm yokmuş rahmimde ama ben adet düzeni ve bebek için yaptım son adet tarihim 31 mayıs adetimden 2 gün sonra başladım küre 22 Haziran da bitti ve hala adet olmadım 3 4 gün erken gebelik yaptım negatif çıktı ama 3 4 gündür kasıklarımda alt karnımda şişlik hissediyorum önce sağ taraftaydı şimdi tüm bölgeyi sardı sizde de mi böyle olmuştu?