Semas Kızlar el atın artık beynim error oldu iki isim istemiyorum ama aklımda o kadar çok isim var ki Baran,Ali,Eymen,Emir,Çınar birde Ömer Asaf ,eşim de tutturmuş Sıraç koyucam diye ama sıraç abimin oğlunun ismi 🤔😟
Armgn Semas abinizin çoçuğunun ismini koymak olmaz tabiki Ömer güzel bir isim Çınar Baran güzel değil bence ben Koray ya da Vural istiyordum ama kızım oluyor 😊