Ben ikili tarama testi yaptırmıştım daha doğrusu benim fikrime kalmadan doktorum söyledi yaptırmamı bende hiç sorgulamadım, çok şükür temiz çıktı hiçbir problem yok dedi. Ondan kaynaklı mı bilmem 3 lü tarama testine gerek görmedi. Şuan 18+1 haftalığım ☺️