Geçen hafta üçlü tarama tastini yaptırdık. Sonuç bugün çıktı. Down sendromu olmadığını fakat başka birşeye detaylı ultrasonda bakması gerektiğini söyledi doktor. Sonuçlara bakarken hemşire ile konuşmasında sipina bifida mı dediğini duydum böyle birşey yaşayan oldu mu?