Sevdaltn Kızlar merhaba kızım 3 aylık oldu. Sezeryan doğum yaptım. Dünden beri karnımda hala bebek varmış gibi ara ara sol tarafımda hareketlilik oluyor. Bunun sebebi ne olabilir yaşayan var mı acaba