Ilksen-30 Kanım 11 ve hiç yükselmedi hep böyle gitti sezeryanda kan nakline ihtiyaç olur mu ki sonuçta kan kaybı sonucu 8-9 lara düşer yaşayan var mı
Ozge230806 Ilksen-30 bende aynı durumdayım ve dün aynı konuyu konuştum doktorla yarın kısmetse sezeryanim var ve 1 ünite tüp istediler
Fuhrer Ilksen-30 benden 2 ünite kan bulmamı istediler 1 ünitede bulsan yeter aslında fazla kan kaybin olmuyor