Almadım 29 haftadaym daha alışveriş bile yapmadım kızceme 🤣 eczandeki fiyatlar uçuk e bebekten veya marketten alcam mamasında eczanedeki ile e bebekteki de markettekide içeriği aynı yengem doğum yaptı aptamili 300 liraya aldım bir kutuyu eczaneden markette ve e bebekte 190 felan alıcm evet alışverişi bi yapym 🤣