MMucizemibeklerkenn aynı bende siz gibiydim 40 haftam doldu herşey yolundaydı çatı muayenesi herşey
Doktor suni sancı vericem doğumu başlatıcam dedi neyse perinatolojiye gönderdi son kez baş bölgesi büyük rahme takılır bunu sen değil hiç bir kadın doğuramaz baş bölgesi büyük demisti ,seni ve bebeği tehlikeye atarız demişti sezeryan oldum son anda
Ama kendi kadın doğumun normal doğumu deneriz sonra sezeryana çeviririz demişti iyiki sezerya olmuşum kaç saat ağrı çekecektim yoksa