Hic korkulacak bisi degil sana ilac yazicak gersabah ac karnina iciceksin okadar 1 ay sonra yeniden kan verdiginde degerler normale donmus olur tek sikinti kalici olmasi bendeki kalici oldu mesela ömurboyu ilac icicem tabi hakileykende kullaniyosun yoksa bebek gelisimini etkiler oyuzden hic sikinti yapma ve her sabah ilacini ic gecmis olsun umarim kalici olmaz amin