ilkgozagrim__ İkili taramada çocuğun Cinsiyetini görür müyüm çok heyecanlıyım görmem için çok dua ediyorum bugün tam 12 haftalık yarın 12 hafta 1 günlük olacak Sizceee görür müyümmm
Rumeysahin ilkgozagrim__ biz bu gün gittik 12+1 çıktı tahminim var ama diğer geldiğinde söyleyceğim kesin olarak dedi 2 hafta sonra tekrar gideceğiz
DENIZ_55 ilkgozagrim__ bende 17 haftaligim dun muanem vardi çok heycanlandim öğrenirim diye gine ogrenemedim oturduk yerimize öbür ay belli olacak bakalim ne der doktor
esmakc ilkgozagrim__ tatlim dün bende ikili teste girdim perinatoloji bölümüne gidiyorum ben 12+2 günlüktük dün baya inceledi bakti herseyine drmuz asistaniyla beraber cinsiyetini erkek olma olasılığını söyledi ama bidaha gidişte netleşir dedi
Nslhn_dyg ilkgozagrim__ bn 11+4 te %95 tahmini söyledi doktorum ikili tarama da %97 tahmin verdi kız diye yarın tekrar kontrol var artık kız diyorum
ilkgozagrim__ Zehracvk benimkide 10 hafta 1 günlükken gittiğimde bebiş çok hareketliydi Ellerini kaldırdı Ayaklarını oynattı ultrasonda
DENIZ_55 Zehracvk bizde 17 haftaligiz bizde öğrenemedim yaramaz yavrular iki saniye acı verseler ne olur sanki öğrenirdik utaniyorlar sakliyorlar yada yuz gorumlulugu istiyor bence😁🤣