Melike3435 Selam kızlar, muhtemelen ekimin 3. Haftası transferim olacak. İlaç kullanıyorum şu an hazırlık sürecindeyim. Sizin nasıl gidiyor , transferiniz ne zaman olacak ? Neler yapıyorsunuz ? ☺️
Gamzelit Melike3435 merhaba bende bu ay tedaviye başlayacağım sürecinin nasıl ilerliyor ne ilaç kullanıyorsunuz nerede yaptırıyorsunuz ve raporlu mu ilaçlarınız ne kadar ödediniz
Cansucannnnnnnn Melike3435 canım bende ekimin insllah üçüncü haftası yarın bugün adet olcam lekelenmem var adete dönsün hemen gidicem ilaçlara baslicaz insllah
Yaprak- Melike3435 bende yeni başlıyorum şuan vitaminler kullanıyorum adetin 2.günü gidicem şimdilik böyle senin kaç yumurtan gelişti canım
Lilosss Melike3435 benim transferim yarın olacak çok heyecanlıyım dualarınıza talibim , inşallah hepimiz sağlıkla güzel haberleri alırız 🥰
Melike3435 Gamzelit izmirdeyim canım ben . Raporlu değil . Şimdilik iyi ilerliyoruz estrofem ve coraspin kullanıyorum . Haftaya kontrolüm var transfer günüm belli olacak büyük ihtimal.
Melike3435 Yaprak- benim 7 tane dondurulmuş embriyom var ama tabi kalitelerini bilmiyorum tam olarak. Dondurulmuş transfer olacak kısmetse.
Melike3435 Gamzelit valla tam hesaplamadım ama sadece iğne ve ilaçlara 30 bin civarı gitmiştir. Ben yüksek doz gonal f kullandım o da pahalı bi iğne maalesef.
Kvser Melike3435 bende ekimde transfer olacam adetim 8-9 Ekim doktor kontrolüm var o zaman ilaç verecek benim sürecim nasıl ilerleyecek bilemiyorum heyecan korku hislerim karışık inşallah bu ay hayırlı güzel haberler alırız 🙏🏻siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz ?
Melike3435 Kvser estrofem ve coraspin verdi haftaya kontrole kadar kullanıcam. Haftaya transfer günüm belli olacak
Yasemincee26 Melike3435 canım 12 Ekim’de tramsferim var 🥰 benim gibi bekleyenler olmasına sevindim senin ne zaman
Melike3435 Yasemincee26 benim de muhtemelen ekimin 3. Haftası dedi doktor canım . Haftaya belli olacak günüm .
Melike3435 Yasemincee26 kontrole kadar coraspin günde 1. Ama estrofem artarak gidiyor. İlk günler günde 1 , sonra 2 şer en sonda 3 er tane olacak şekilde
Melike3435 Kvser evet oldu 2 adet bekledik. Arada kontroller ilaçlar kullandım biraz. 2. Adet geçince başladık yine ilaçlara
Kvser Melike3435 ben yumurta toplamadan sonra biraz ilaç kullandım sonra kullanmadım ilaç vermedi adetken gel tekrar ilaç vercem dedi doktorum bakalım artık
Ravza11 Melike3435 neden 2 adet beklendi sizde banada 2.gunu gel dediler adet olduğun zaman toplama geçen hafta olmuştu