Merhaba bayanlar . Dün verdiğim kan değerlerimde alt ve ast değerlerinin baya yükseldiğini gördüm. Bu yüzden doktoruma daha erken muayeneye gidicem mecburen. Geçen aya kadar böyle bir şey yaşamadım. Demir ilaçları vitamin ilaçları kullanmaya başladıktan sonra bu denli bir artış oldu. Merak ettiğim aranızda böyle bir durum yaşayan varmidir acaba