Mervekkurt bende su içmiyodum. Hep tekrarlıyo. Az az içmrye calıs. Biraz limon sık nane yapragı at suyun içine.
İç çamasırın mutlaka pamuk olsun. Ama bak öbürküler bakteri üretiyo. Bide o tozu yatmadan önce iç
Hemen yat. İdrarı tutabildigin kadar tut. Sabaha kadar dayan. O zaman ise yarıyo. Doktoruna da söyle gecmiyo , tekrar ediyo sürekli de eminim baska bi yol bulur