_Anonimdenim Bu 2. Gebelıgım hanımlar ilk gebelıgım de 16. Hafta da hıssetmeye başlamıştım oğlumun hareketlerını masallah çok da hareketli bir çocuk ama bu gebeliğim de arada bi balık yüzer gibi his oluyo emın olamıyorum normal mi ?
Dynbfofrt _Anonimdenim benimde ikinci gebeliğim 18+3 ama tık yok😃 ilk kızımı da 23ten sonra hissetmiştm bu da çok nadir arada bişeu vuruyor gbi ama emin olamıyorum tam odaklanıyorum bu defa da hiç hissetmiyorum
Hizligonzales _Anonimdenim bence cok normal bende oglumda 19da hissetmeye başlamıştım ama kizda ikinci olmasina ragmen 22demi ne hissettim