Alpoy benimde dişim kırıldı ağrı filan yoktu bianda ağrı başladı fena bi şekilde diş hastanesinin aciline gittim enfeksiyon var çok fazla dedi 6.ayı geçtimi hamileleğin dedi evet dedim parolla antibiyotik verdi bunları kullanablirsin dedi doktorundan rapor al gel dedi çekelim dişi dedi verdiği antibiyotik iyi geldi bi doktora gözük bence hiç şekilde geçmiyo çünkü🤦♀️