Merve_ceyhan0803 Gzmg42 8+5 olduk bizde kusma yok ama mide bulantısı çok oluyor bişey yedikten sonra gaz yapıyor filan çok çok kötü değilim ama yine de kötü geçiyor ilk zamanlar :)
tatlibebegim_ Gzmg42 bulantı değilde bişey yedikten sonra çok fazla midem yanıyor şurup içiyorum doktor yazdı onu içince rahatlıyorum onun dışında belim çok ağrıyor sabahları özellikle zor kalkıyorum sizin bulantınız var mı
Damlaabedir Bulantım yok kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum hiç bir belirti yok gib vücudumda bende anlamıyorum
Gzmg42 Damlaabedir ilk zamanlar benimde öyleydi 7inci haftadan beri kusmalar başladı hiçbirsey yiyemiyorum nerdeyse biraz biraz hafifledi ama hala bulantilarim oluyor koku hassasiyeti var
Gezenlady Bende 8+6 dayım bulantı kusma koku hiçbişey yok bol bol uyku var birde midem ekşiyor sürekli soguk bişeyler iyi geliyor,ayın sonunda ıkılı tarama yaptırcam karar verdim içim içimi yesin istemiyorum
MorKelebek54 Gzmg42 bende cok sukur suan cok agir degil. Arada bulantim oluyo bide gogus hassasiyetim vsr o kadar ilerleyen zamanlarda ne olir bilemem tabi miden bulaninca cay kasigi ile turk kahvesi ye ustune limon sık sonra su ic bogazina yapismasin kahve hemen geciriyo mide bulantisini
Sinem_su16 Gzmg42 9+3 günlüğüz düşük tehlikem var vajinal kapsül iğne aşırı mide bulantısı baş dönmesi hatta bayılmali geçiyor 😬😬