Ozgul34 Merhaba 12+3 haftamdayım kaşıntım ve arada yanma olduğu için doktor neo prontan yazmış ayrıca perogestanda kullanıyorum fitil olarak. Kullanıp kullanmamakta çok kararsız kaldım bebeğim daha küçük diye