Vallahi benden de öyle 🙃 içim uyuyor ama bedenim istemiyor sanki huzursuz uyku sendromu gibi , daha 6+4 üm ilerleyen zamanlar için stok yapmak istiyorum oysa ki çok uykusuz kalıcağımız için ama neredeee şimdi böyleyse ilerleyen ayları düşünemiyorum 🙄☹