MonicaGeller genetik incelemeye gönderdiniz mi bebeği?
siz riske atmayın bence ya gebelik düşünürken aspirin kullanmaya başlayın, gebelik olunca da aspirin + iğne. Ben 2 kayıp sonrası sağlıklı bir hamilelik geçirdim, şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine aspirin + iğne kullanıyorum. Benim kayıplarım daha küçük haftalarda oldu