Tugbazdmr Zehraanuurrr benimde 1 aylık kızımda oluyor. Dün doktora gittik krem verdi gözüne sürülecekmiş ve masaj yapılacakmış. Bence bi doktora danışın göz kanalları tıkanması olabiliyor bebeklerde
Yazmelegi_ Zehraanuurrr göz doktoruna gittik bizde de oldu göz kanal tıkanıklığı yok dedi damla verdi ve masaj yapın dedi dediği süre boyunca kullandik sonra geçti bi gidin sizde
sukran0046 Zehraanuurrr gece uyurken beşiginin üzerine ört demişti bizim doktorumuzda üşürse gözü capaklanır dedi gercekten denedik örtünce üstünü olmadı fazla ilaç kullanmak pek istemedim ben temiz su ve pamukla sildik uyanıncada
Zehraanuurrr Tugbazdmr sizinde bebeğinizde gaz sorunu var mı ne kullanıyorsunuz varsa acaba yardımcı olur musunuz? Benimde 1 aylık oğlum var gazı oluyor hep
Zehraanuurrr Tugbazdmr gazı ağzından kolay çıkıyor ama poposundan yapamıyor. Çok ıkınıyor, karnı çok sert bebeğimin. Banada metsil vermişlerdi ama karnı çok sert oluyo