Asliigurbuz59 İkili test üçlü test detaylı u.s herkes yaptırdı mı ? Ben yaptırmadım 17 haftalığız rutin kontrollerimde çok şükür bir problem yok herşey haftasıyla uyumlu, detaylı da yaptırmayı düşünmüyorum. Bu konuda ki düşüncelerinizi alabilir miyim?
Aysee1123 Asliigurbuz59 İkili ve detaylı yaptırdım sadece. İkili üçlüyü es geçseniz bile en azından detaylıyı yaptırmanızı tavsiye ederim. Benim başıma gelmedi fakat bir arkadaşımın ve burda başına gelenlerin yazdıklarını okuduğum kadarıyla detaylıda var ise teşhis edilen problemler takip ediliyor ona göre yol izleniyor vs. Kimisi geçici durumlar olsada takip edilecek ciddi durumlarda olabiliyor bebekte ona göre kontrol sağlanıyor vs vs. İçim rahat etsin diye yaptırdım bende insan o gün rahat uyuyor cidden
Sedefkitir12- Asliigurbuz59 bende ikili test yaptırdım ultrasonda benimde gayet sağlıklı doktorum öyle söyledim ikili testte de iki değerim normal çıktı bi değerim yüksek çıktığı için perinatoloji doktoruna yönlendirdi
Dynbfofrt Asliigurbuz59 detaylıyı yaptrmamak akıl işi değil. Bu olay işte bişey çıkarsa nasılsa aldırmayacağm aklımı karıştırmaym olayı da değil. Çocukta bir sıkıntı olsa kalbinde mesela, ona göre hastanesini önceden ayarlıyorsunuz ameliyat gerekiyorsa hemen hazırlıklar yapılıyor yoğun bakım gerekiyorsa uygun yatak aranıyor doktor bölüm bulunuyor gbi. Diğerleri neyse de ayrıntılı usg yaptırmamak şu devirde çağ ötesi bir düşünce
11-02- Asliigurbuz59 detaylı ultrason hariç hiçbirini yaptırmadım sadece detaylıya gittim ve yeterli geldi ztn
canss_96 Bende ikili test yaptırdım doktorum 3 lü tarama istemedi ve detaylı ultrason zamanı gelince yaptırdım çünkü orda o kadar detaylı bakıyor ki doktor allah korusun bi sorun varsa hepsini söylüyor çok şükür bizde bişey çıkmadı ama dudak yarığına bakıyılar kalbin bütün kapakçıklarının sesini dinletti safra kesesine kadar baktı bence detaylı ultrason yaptırın♥️
11-02- Asliigurbuz59 diğerleri neyse ama detaylı önemli bebeğin iç organlarından tut kemiklerine kadar herşeye bakılıyor hem seninde için rahat eder hem de bebeğini daha ayrıntılı görmüş olursun ben çok eğlenmiştim detaylıda hemde içim rahat etmişti