Kızlar bu zamana kadar doğumdan hiç korkmuyodum herkes bi şekilde doğuruyor normalde olsa sezaryende olsa bi şekilde olup bitcek herkes yapıyo ben mi yapmıcam diyodum gayet rahattım. Ama zaman azaldıkça nasıl olcak acaba saatlerce sancımı çekicem çok mu zor olucak diye korkmaya basladım 36+4 üm normal yada sezaryen doğum şekli şuan net değil dedi doktorum 40. Haftam 27 ekimde doluyor 24 günüm falan var ortalama varmı beni yüreklendirip teselli edcek biri geçen hafta 35+5 te 2630 gramdı bebiş