Beyza-cet Kızlar doğumdan önce göğüs pompası aldınız mı gerekli bir şey mi sizce? Kullananlar varsa hangi markayı tercih ettiniz? Bide tekli işimi görür mü çiftli mi almalıyım
babyme_ay Beyza-cet ikinciye hamileyim evet alınmalı. İlkinde arkadaşımdan almıştım ama birkaç kişi kullanmıştı o yüzden etkisi azalmıştı. Şimdi lansinoh tekli aldım sıfır . Keşke baştan bunu alsaymisim
Merve1414 Beyza-cet wewell aldım cıvıl mağazasından çok memnunum iyikide almışım yani ilk zamanlar sütun çok geliyor bebek bitiremiyor boşa alacağına sağ at buzluğa ara ara verirsin ve azıcık bişi biel göğsünde süt olduğunda canın yaniyor ilk doğumda başkasından aldım 2. De kendim aldım şuan 3. Olucak gerekli yani sen al bulunsun evinde en kotu ya sonradan satarsın yada saklarsin kız kardeşin görümcen falan varsa onlara verirsin
Ez1mel Beyza-cet suanda lansınoh tekli elektrıklı hepsı buradada 2. Ürüne 50 tl oluyor yani ıkı tane makıne 1300 küsüre geliyor tanesı 650 falan geliyor istersen beraber alalım ben alcam bu ay
FNGNN Bence de gereken birşey lansinoh çiftli aldım ama ben bebeğime çok süt sagiyordum. Tekli de iş görürdü. En kötü elinizde bir mochi bulundurun bence. Ayrıca ilk sutleriniz fazla olursa stoklamaniz iyi olur bol vitaminli, ağız sütü derler hani.
minikmucizeemaak tugba_2365 Merve1414 Bende tecrübeli sizlere bir şey soracağım🥲 Göğüs pompasını hastaneye götürmeli miyim? Gerekli oluyor mu?
Ez1mel smnbr normalde 1200 küsür ama iki kişi beraber anlaşıp alırsam tanesi 650 vs geliyor baya iyi ya
smnbr Ez1mel Bence de uyguna geliyor. Yukarıdaki arkadaşa sormuşsun ilk, o kabul etmezse ben talibim canım, alabiliriz öyle
tugba_2365 Beyza-cet ben çiftli kullandım, zaten çalıştığım için mecburdum kullanmaya. Bir de çift ameliyat olduğum için emzirme sorunu yaşadım, sagma makinesi inanılmaz işime yaradi
minikmucizeemaak Beyza-cet Çevremden gördüğüm kadarıyla gerekli diye düşünüyorum bende, ben kiwi markasının elektriklisini aldım 2 li
tugba_2365 minikmucizeemaak ilk gün icin mi? Ben götürmedim açıkçası, bu sefer de öyle bir planlamam yok. Hastanedeyken bi şekilde emziriliyor ya herkes destek oluyor, zaten ilk gün öyle şelale gibi süt gelmiyor
Merve1414 minikmucizeemaak goturmene gerek yok bence yüksek sarılık enfeksiyon yada doktorun hoşuna gitmeyen bişi olmadığı sürece doğumdan sonra ertesi gün çıkaracaklar hastaneden evdede emzirme yastığı kullan derim büyük faydası var 2 çocugumdada kullandım