Nrmrv Kızlar 29. Haftadayım midem aşırı yanıyor doktorum rennie duo almamı söyledi . İçinizde kullanan var mı yan etkisi vs var mı ?
Cansel-58 Nrmrv benim kurtarıcım. gebeliğin başından beri felaket bi mide yanması yaşıyorum 37.haftadayım hala kullanıyorum. olumsuz bi durum olsa doktor önermez zaten
Hnd_01 Nrmrv ben kullanıyorum 🥰 doktorum miğde yanması için mutlaka Duo kullanman gerekiyor dedi ve rennie Duo şurup yazdi
Passions Bende doktor önerisiyle midemin yandığı günlerde kullanıyorum 36. haftadayım. Gerçekten tam bi kurtarıcı