Cansel-58 bizde 36+6 günlük olduk . 28. Haftadan beri aynı ağrıyı çekiyorum ilk başlarda daha hafifti sanki spor yapmış da hamlamış gibiydim şimdi daha da zorlamaya başladı doktorum bebek baskı yaptığı için olduğunu söylemişti gece sağa sola dönmek yataktan kalkmak işkence gibi ama az kaldı sabret diye kendimi teselli ediyorum 😂 sağlıkla kavuşalım inşallah evlatlarımıza bu günlerde geçecek 🌸