Htchlg Ay3 öncelikle geçmiş olsun ben de aniden 23 haftam da serklaj oldum şuan 32+2 haftalığım hala da yatıyorum hiç bir iş yapmıyorum yeni yenj ev için de yürüyorum o da fazla değil 10 15 dk
Shebaby Ben yemeğimi bile uzanarak yiyorum valla 😅 çok nadir oturuyorum o da 5 dakikayı geçmez dusumuda taburede alıyorum hemencecik çıkıyorum
myangelson Ay3 bana doktorum oturarak duş almayı yasaklamıştı direk ayakta al çabucak çık giyin yat oturarak duş alma dedi bir tek yemeği oturarak yiyordum onu da hemen yiyip yatıyordum geri. Saçlarımı falan eşim kurutuyordu
Shebaby Ay3 kız bana da doktor devamlı oturarak al duşunu diyo bende oturuyorum korkuyorum da zaten ayağım kayar düşerim falan diye zaten yemeğimi uzanarak yiyorum onu da oturarak alayım ya aman 😅
Shebaby Ebruli_08 benim doktorum neden öyle dedi ki ya doktorum da iyi bi doktordur aslında ama evet geneli ayakta alıyormuş bende bundan sonra ayakta alcam 5 dakkada
Ebruli_08 Shebaby bilemiyorum canım sen yine de bir dahakine doktora sor ben öyle yapıyorum 5 dakikada alıp çıkıyorum hemen