Merhaba kizlar bnm ilk gebeliğimde hiç burun kanaması olmadı ikincide iki kere oldu bu 3.gebeligim burnum çok kan geliyo bugün sabah 9gbi kanadı basım ağrıdı iyi olur gibi oluyodum bı daha kanadı şuan başım çok agriyo sizde yasadnzmi böyle, 2.gebeligimde doktoruma sordum normal demisti şimdi fazla olunca aradım doktorumu ama ulaşamadım oyuzden buraya yazmak istedim