Sedaerva 200 de 1 düşük ihtimali var demişti doktor da, kalçadan iğne vurulmak gibi karninizdan iğne vuruldugunuzu düşünün çok bı acısı yok, iğnenin girdiğini hissediyorsunuz ama işlem hemen bitiyor iki dk sürmüyor sonrasında bı saat kadar hastanede yatirdi sonra bebeğin kalp atışını dinledik ultrasonda baktık iyiydi eve yolladı bugün dinlen kalkma hiç dedi, ve amniyosentezin sonucu yüzde 99 dediği için doktorum yaptırdım, nift yaptırsam yüzde 95 sonuç ve eğer onda pozitif gelirse üstüne bir de amniyosentez yaparız dediği için riske atmadim bunu yaptırdım ben.