Sevgiituna 17+4 haftalığım İkili tarama risksiz çıktı dörtlü riskli bi sıkıntı olur mu doktor amniyosentez önerdi ama yaptırmak istemiyorum 20. Haftada detaylı ultrasona gircem zaten orda belli olur mu bi sıkıntı olup olmadığını
Nurmert Sevgiituna anladım siz bilirsiniz ama isterseniz iyi bir perinatolog bulup önce detaylı ultrason yaptırın eğer o da bir risk görürse amniyosentez yaptırırsınız ya da maddi durumunuz iyiyse fetal yaptırın
Nurmert Sevgiituna benim de 3lü yüksek çıkmıştı ama spina bifida olarak bu değerleri bi çok etken yükseltebiliyormuş doktorum öyle söylemişti bi sorun çıkmamıştı bizim
Elizbusra Bende ıkıli teste riskli cıkmıstı fetal dna yaptırdık çok sükür temiz cıktı bu hafta peritonoloji randvumuz var