Pikachukiz53 sanki toparladı gibi çocuk gelişimciyim zaten elimden geldiğince uygun bir dille anlattım herşeyin farkında 5 yaşında ama ben iyi değilim ona da verimli olamıyorum bu durumdayken biran önce benim yardım alıp onu da iyileştirmem gerekiyor 😓