Ayse4242 oluyor bazen bende 19 da hissetmeye başladım benim ilk gebeliğim ama zayıf olduğum için doktorum erken hissedebilirsin demişti şimdi daha net hissediyorum 21*4 bazen dediğin gibi net oluyor bazende kıpır kıpır tekme atmadan hissediyorum görüyorum ama karnımda belli oluyor normal yani 30 dan sonra önemliymiş hareketler 30 a kadar bazen hissedip hissetmemek normalmiş