Merhaba arkadaşlar şuan 17+6 hamileyim. 19-20. haftalarımda uçak seyahati planlıyorum. 1 saat geliş 1 saat dönüş. Sanırım bu haftalarda rapor istenmiyormuş, ama ben daha çok X-ray cihazlarından geçirip geçirmediklerini merak ettim bilgisi olan var mı??