Ben de aşılamayla hamile kaldım canım. Ben de pkos vardı eşimde sıkıntı yoktu ama o kadar yumurta takibine çatlatma iğnesine rağmen hiç olmamıştı. 3 kimyasal oldu sadece. Onun da en son ileri hızı ortalama demişlerdi. Aşılamayla ilk denemede tuttu çok şükür. Evet tutma oranı yüksek değil ama özellikle erkek infertilitesinde çok etkili. Biz mikroçipli yaptırdık, en kaliteli spermler seçildi. Demek ki diyorum eşimde de bir sıkıntı varmış. Çünkü benim yumurta takibiyle 4 yumurtamın büyüdüğü ve çatlayıp olumsuz olduğu tedaviler geçirdik. Aşılamaya tek yumurta ile kaldım.