AsyaCngz55 mhmtsmy ben 1 numara 64 lü aldım. 2 numara ile arasında çok bi fark yok zaten o yüzden 1 numarayı fazla almaya gerek yok size de rahat rahat yeter tabi bebek 3 kilo civarı doğarsa
Htopal Ben baby turco aldım 2 numara çok küçük olunca hiç bir numara daha almayım dedim var mı baby turco kullananlar sizce almalı mıyım
FNGNN E bebek baby me markası da 1 no çok küçük bence 50 li paketten bir tane almıştım iyi ki çok almamisiz.