ceylan0945 AZ ÖNCE SAGLIK OCAĞI ARADI BİLGİLERİMİ ALDI VE HAMILELIK KAYDINIZ DAHA AÇILMAMIŞ DEDI 6 HAFTALİK HAMILEYIM AMA DAHA KALP ATIŞINI FALAN DUYMADIM
AsyaCngz55 ceylan0945 evet aile hekimine bildirmeniz gerekiyor gebeliğinizi. Bir de gidiyorsunuz kalp atışını tansiyonunuzu, kilonuzu ölçüyorlar. Takip etmeleri gerekiyor hamilelik boyunca sizin sağlığınızı
Kukulikukuli12 ceylan0945 kalp atısının duyduktan sonr alayıt açılıyor genelde 7 8.haftalarda arıyorlar.
Roro Bende daha duymadım 6+1 deyim 8. Haftaya randevu aldım sürekli gitmekten sıkıldım garanti olsun dedim
ceylan0945 Roro çok korkuyorum yaa endişe çok bide hamilelik hissiyatim gitti ağrılarım sancilarim yok 3 gündür cuma günü gel dedi doktor inslalah kese tam görünür kalp atisini duyarim
ceylan0945 AsyaCngz55 ilk zaten aile hekiminde kan verdim beta değerine orda baktık biliyolar gebeliğin olduğunu sadece ben devlet hastanesine gidiyorum hastane gebelik kaydı açmamış dedi
ceylan0945 Kukulikukuli12 inşallah duyarım rüyalarıma giriyo uyuyamıyorum 2 defa düşük yaptim inşallah hayırlısıyl bu bebegimi kucağıma alirim.
Roro ceylan0945 niye öyle düşünüyorsun ya içini ferah tut Allah’ın izniyle olur pozitif düşün bende kalp atışını saha duymadım içimde tabi ki korkular var ama sen güzel düşünürsen içindeki de güzel olur inşallah 🙏
AsyaCngz55 ceylan0945 evet onu bende yaşadım ama en son yine aile hekimim açtı. Kalp atışını duymadan açılmıyor zaten
ceylan0945 keseyi gördük hersey gayet normal çok şükür ama şeker çıktı açlık sekerim 260 yarın açlık tokluk şekeri tekrardan vericem