tazemommyy Herkese günaydın 37+6 günlük hamileyim dünden beri sağ kasığımda ağrı var ama sadece sağ kasığımda üşütmüştüm yeni geçiriyorum ondan kaynaklı olabilir mi acaba doğum belirtisi olsa iki kasıkta da ağrı olmaz mıydı yarın kontrolüm var ama merak ettim
Busrasayin tazemommyy benim de sadece sağ kasigimda agri var bebeğin ayakları orda baskı yapıyor sanirim doktora sormuştum normal dedi
bnc Ben de 36. Haftamdayim sağ kasık ağrım bir kaç haftadır devam ediyor. Sanırım çocuğun karında durduğu konumdan dolayı
Mmnj Vallahi iç sesim olmusunuz benmde sol kasıgımda çocuk oraya cok yerleşmiş ve haraket ettigine felan agrı dahada artıyor o kısmda geçiyor ama 5 dakkaya kadar
Mmnj tazemommyy geçse bile agrı tekrar başlıyor çok kuvetli itiyor bebek O zmn daha da çok agrı artıyor bilemedim inanki
tazemommyy Mmnj ben ayaklarını sağımda ve göğsümün altında hissediyorum acaba kanala girmiş midir yarın doktora soracağım
Mmnj tazemommyy sor canm baklm bilym bnmde solumda agrı anlamdm ayakalrımı kolumu istiyor sürekliw sert sert ama