Minikbebek61 Kızlar 17. Haftadayım çatlak kremi kullanmaya ne zaman basladiniz bı de öneriniz var mı memnun kaldığınız krem vs.tüm vücuda mi sürüyorsunuz yoksa çatlama riski olan yerlere mi hepsini merak ediyorummmm 🤗🤣
Kukulikukuli12 Minikbebek61 ilk hamileliğimde 6.hafta başladım her duş sonrası sürdüm masaj yaparak hiç çatlapim olmadı 41.hafta dogum yaptım. 2.hamilelşğimde nasılsa çalamadım dıye kullanmadım suan 30. Haftadayım 2 3 atlamaya başlamış yerler var keşke kullansaydım. Bio oil yağ kullandım. Şimdi de kullanıyorum ama dediğim gibi 2 3 yerde çatlak var sürmediğim için
Birbahargunu Haftada başladım 😂 bu işler genelde genetikmis çatlayacaksan çaresi yok bio oil aldım sürüyorum bakalım bilmiyorum nolursa goguslerimde var çatlak benim kırmızı çizgiler