e_blue_sky_a Kan uyuşmazlığı 1/32 çıktı oldukça yüksek. 19.haftadayım. Perinatoloji 2hafta sonra tekrar görmek istedi. Yüksek çıkan var mı tecrübeli olan bu konuda süreç nasıl ilerledi?