Lütfen bu şekilde aldirmayacaksan hiç bir test yapma diye yorumlar yapmayın. Evet aldirmayacak olabilir, inşallahta bebek sağlıklıdır ama ailenin herşeye her koşula önceden hazır olması lazım. Hazırlıktan kastım sadece maneviyat değil Dr larin neyle karşılasacagini doğum sonrası nasıl bir yol izleyeceğini bilmesi lazım. Biraz maliyetli ama Fetal dna ile kromozom anomalisi olup olmadigini öğrenebilirsiniz eğer yoksa ki inşallah yoktur o zaman kalbindeki durum doğuma kadar takip edilir ve gereği uygulanır. Allah hepimize sag salim kucağımıza aldirsin inşallah. Bebeğiniz sağlıklıdır ilerleyen haftalarda görünmez inşallah