1prensesannesi__ Minik122020 yumurtlamanın uzerinden en az 11 12 gun gecmis olmasi lazim 6 gun kala bazi testler çıkarır diye vaadediyo ama yumurtlamaya baglı
dilos011 Minik122020 benimde tam 1 hafta var 9 10 gibi okuyorum ama korunmasız ilişki 27 sinde olmuştu en son acaba ne zaman yapsam teste çıkar cuma günü yapsam belli olur mu acaba
Merve-metin dilos011 yumurtlama dönemine denk geldiyse 12/14 gün aradı çıkar canım yoksa adet gecikmesini beklemen gerekiyor
dilos011 Merve-metin bilmiyorum yumurtlama takıbi yapmadım Cnm da cuma günü yaparım büyük ihtimalle ya 4 aylık oğlum var sadece bi kere olmuştu oda isteyerek değil yani 😂😂korkuyorum
selim10 Minik122020 benim de tam 6 gün vardı test yaptım çıktı ama çok silik bi şekilde, bi iki gün sonra yine yaptım yine silik, adet gününde yaptım tam belli oldu çift çizgi
selim10 dilos011 ikinci resim 6 gün öncesi ilk resim de regl günü . Net gözüküyor mu bilmiyorum fotoğrafta
dilos011 selim10 evet Cnm silik var gördüm ben ilk gebeliğin mi Rabbim kucağına da almayı nasıp etsin teşekkür ederim bu arada foto paylaştığın için 😍
selim10 dilos011 evet ilk gebeliğim, Allah razı olsun, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah en güzel şekilde 🥰
dilos011 selim10 amin inşallah Cnm daha çok yeni ama zaman çok çabuk geciyo biz 4 buçuk olacaz nerdeyse doğum yapalı