Benim kızımda günlerce yapamıyordu anne sütü içen için normal demişti ama çok ağlıyordu sonra meğer rutin istiyormuş sabahları emzirip ana kucağına koyuyordum eğimli ya sonra orada kendi kendine yapmayı öğrendi sonra bir daha rahatlamıştım her sabah koyuyordum oraya oh. Eğer varsa öyle anne kucağı hareket ettikçe sallandıkça belki size de yardımcı olur ☺️