NurYm Premsesko kasıkta oluyor ilerleyen haftalarda nst de sancım bile çıktı benim bu yüzden çok rahatsız edici. Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻
Premsesko Pamuk Delidolu NurYm Basakhilal Denizinci Melike_4949 Arkadaşlar az önce tansiyonum 14 e 9 geldi sonra düştü ama ben korktum normal mi ? Dün testte protein filan yoktu idrarda. Ama tansiyon bir an yükselince korktum
Denizinci Premsesko normalde kaç ölçülüyor . Bana çok yüksek gelmedi ama tabi doktorun yorumu daha önemli. Stres yapmayın, şu an mesela ciddi bir böbrek ağrım var ama bol su içiyorum , dinleniyorum . Böyle böyle geçecek
Delidolu Premsesko Ben Her doktorA Gittiğimde Stres Yapma Bu Ne diyodu Bence Sende Stres Yapma Bu Kadar ALLAH Büyük
Premsesko Melike_4949 Çorba içtim ama içine tuz attım. Az önce ölçtüm düşüyor gibi. Sorun olsa düşmezdi heralde