Meryem2407 Merhabaaaa. Çalışan hamislere bir sorum olacaktı. 31. haftamdayım çalışabilir raporu almam gerekiyor ama tam 32+0 da mı almam gerekiyor yoksa 32 haftanın içinde herhangi bir gün alabilir miyim emin olamadım yardımcı olabilecek birileri var mı?
Bebegim_38 Meryem2407 32 olmadan alınmıyor. 32 den sonra alınıyor. İlk hamileliğimde raporda 32 haftalık gebeliği mevcuttur çalışması uygundur diye yazıyordu. Raporda şu tarihe kadar çalışabilir diye de yazıyordu. 32+2 vs gibi yazmıyor sadece 32 yazıyordu benim raporda.
Hilalgunes 32 olmadan vermiyorlar tam 32 olmak lazım yada bir oki gün oynar sorun olmaz sadece öncesinde vermiyorlar