Elagl Kızlar neler yaptiniz hazırlıklar bittimi hastane çantanın felan ne durumda hangi gün doğum olacak nasipse , bizim hersey tamam ama canta vs hazır değil daha son kontrole gitmeden hazirlicam hepsini inşallah 🫣💕
Glteyms Elagl benimde daha bir sürü eksiğim var sadece bebeğin eksiklerini tamamladık daha kendime hiç bir şey hazirlamadim bende 3 Kasım doğum yapacam allah izin verirse..
Gullll2505 Elagl Eksikler bitmiyor ki çantayı hazırlayalım 🤣tam hazirliycam aa buda alınacaktı diyorum ama bu hafta artık tamamen hazırlamayı düşünüyorum odasi vs hersey tamam ufak tefek şeyler kaldı bu ayın sonunda da gelebilir çok heycanli bi bekleyiş bu haftalara gelmek resmen mucize gibi serklajli hamile olarak🥰
aslanprenses_ Elagl 34. Haftadayım hala eksiğim çok. Biraz biraz bir şeyler aldım ama alacak çok şey var daha. Çantam hazır değil aldıklarımı da yıkamadım daha 😳🙄 kızım da benim gibi üşengeç çıksın lütfen zamanında gelsin erken geleyim demesin 😂
BirVeraAnnesi35 Elagl 32 haftalığız nasipse 17 Kasım gibi olacak doğum🙏 Ufak tefek şeyler hariç hazır gibiyiz. Dün bebek için hastane kıyafetlerini hazırladım. Kendime aldığım pijamaları yıkadım ütüledim onlarıda çantaya koyucam ama depend kaldı onuda alsam tamam ☺️
Hmnn Bende çanta dışında her şey tam 🐣 doktor kontrolüm haftaya ondan sonra çantamı hazırlarım diye düşünüyorum
AyiPeddington Benim butuntbebek kıyafetleri yikandi Perşembe günü çanta hazirlicaz inşallah. Kasımın ilk haftası doğumum
Ybah aslanprenses_ merhaba ben de 34. Hafta sayılırım bu haftalarda baş ağrısı oldu mu sizde Ben d3 dün akşamdan beri baş ağrısı oluyor
gulozgrr 33 + 4 teyım ben de. Çoğunlukla alınacakları aldım ama valiz hazır değil. Kıyafetleri de yıkamadım daha.
Gamzem123 34+3 deyim bende Kasım 11 doğum görünüyo kıyafetlerimiz hazır çantamız hazır ufak tekef alçaklar var doğum yaklaştıkça heyecan dahada artıyo inşallah sağlıkla alalım kucağımıza yavrularımız inşallah amin ❤️
Mino21 BirVeraAnnesi35 @Elagl Selamlar, bizim de normal doğum tarihi 24 Kasım ama 17 Kasım gibi epidural sezaryen ile doğum olacak inşallah🤗 Ben kıyafet yıkama yerleştirme olaylarına girmedim daha hiç😅 dolayısıyla çanta da hazır değil😂 ama çoğu şeyi aldık sanırım pek bir eksik kalmadı gibi. Bu hafta sonu yıkama ütüleme işlerine başlarım heralde. Böyle hazır olanları okuyunca bi panik oldum😅😂
Yagmur_54_61 Elagl kasımın 7 si günüm bitiyor 🫣🫣 herşeyim hazır sadece bebiş yok ☺️İlkez anne olcam biraz korku biraz heycan hepsini yaşıyorum 😍🫣
Nuraaa Elagl şuan 31+1 İlk bebegım 37+2 de gelmıstı Eger buda oyle gelırse kasım 8i gıbı gozukuyor ama doktor kasım sonu dedı Gelecek hafta sonu kontrolum var bakalım ne dıyecek doktor Benım genel olarak hazırlıklarım hazır bı kac ufak eksık var kı onları da dogumdan sonra bıle hall ederım onemlı seyler degıl Ben yorulmadan kışlıkları çıkardım yerlestırdım oglum var 4 yasında onun yorganını ayarladım Sımdı kendı yorganımızı cıkarma zamanı soguk oluyor artık Gelecek hafta kontrol sonrası hastahane cantamı hazırlayacagım Puseti hazırlayıp posetleyecegım hzırda dursun Aklımda bunlar var sadece 🫶🏻🥰
Betustrkmn Elagl 33+3 haftalığız 18 Kasım görünüyor 40 hafta dolumu. Herşey yolunda giderse normali bekleyeceğim. Sağlıkla gelsin tüm bebişler. Neredeyse tüm hazırlıklar tamam. Doğum çantamı hazırlıyorum bir iki eksik var onu alıp ekleyeceğim.
-Ozlem58- Betustrkmn benim de 18kasim gözüküyor ama ultrasonda 11kasim.13kasim 17kasim değişiyor ,ben de normal istiyorum ama bebiş kilolu olursa sezeryan dedi :( şimdi neyi bekliyorum bilmiyorum normal mi sezeryan mı 🤩
Merveeall Elagl valla bende 34.haftamdayim ikinci gebeliğim ilk oglumda çok fazla kıyafet almamıştım hemen buyuyo diye bunda da pek fazla bişey almadım iki takım hastane çıkışı var sadece o kadar tulum filan hiçbisey almadım daha onları da alınca hepsini bir yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlayacam inşallah kendime de bir tane pijama takımı aldım sadece 😅😅😅
Ddmyu Elagl hastane çantasını hazır ettim ama bir kaç eksiği var . Normal bir kaç eksikte kaldı . ☺️ kasımın 24ü max tarih ama sezaryen olursam Kasım 13 15 gibi sanırım . Sizin ne durumda ☺️