Bestesimmons Kızlar az önce uyandım. Boğazım çok kötü yanıyor. 30 haftalık gebeyim. Doğal yollarla nasıl iyileşebilirim?
ikotrtn Bestesimmons ben de de oldu übenim majezik spreyim vardı onu kulandım bol bol ıhlamur başka bir şey kullanmadım çünkü gebelikte ilaç vermiyolar
Razee Bestesimmons ılık suya bolca limon sıkıp içebilirsiniz bende öyle olduğumda doktor parol kullanabilirsin demişti birde boğazıma vicks sürüp sarmıştım bir kaç gün geçmişti
Kukulikukuli12 Bestesimmons bende 30 haftalıgım 2 hafta önce öyleydim sürekli sıcak seyler yedim içtim 4 5 günde gecti. Haşa dolaptan su içiyorum benım o yüzden oldu 🥴 İlaç VS kullanmadım ben. Bogaz da kuruşuk oluyor ama dayandım
Figenatlgn Bestesimmons benimde geceden beri boğaz ağrım var. Gargara yapıyorum şuan. 8 gün sonra sezaryan olucam. En çok korktuğum şeydi doğum önü hasta olmak başıma gelmez inş 🙏🏻