Yes_mom0 Regldan 3 gün önce kanda negatif i gördüm ama şuan 3 gündür gecikmem var sizce hamilemiyim 🙄
Merve-metin Evde test varsa yapsanız daha iyi olur silikte olsa çizgi görürseniz kan verirsiniz varsa eğer belki geç döllenme olabilir canım
Merve-metin Yes_mom0 evet geç döllenme varsa eğer testte çıkmaz onun için gecikmeyi beklemeniz gerekiyor
Yes_mom0 Petekcee Petekcee perşembe günü randevum var doktorum gel demişti o zmn belli olur diye umuyorum inş kızlar dua edin ♥️
Merve-metin Yes_mom0 hayırlısı olsun canım üzülme sakın stres yapma geleceği zamanı biliyordur bebiş söylemesi kolay gibi ama çok zor kendimden biliyorum çünkü
Yes_mom0 Merve-metin stres yapmıyorumda ama çok istiyorum zor olduğunu bende biliyorum 1yildir evliyim🥺
Merve-metin Yes_mom0 1 yıla kadar normal diyorlar canım kafandan sil o zaman kendiliğinden olur ben çok duydum bunu çünkü canım
Aysem2 Yes_mom0 canım benimde bu ay 5 gün gecikti tüm gebelik belirtilerini yaşadım fakat regl oldum sıkma canını,inşallah gebesindir 🙏🏻