yenibirannis benim doktor taburcu olacağım gün dikislerine bant yapıştırma dedi hergun pansumanını yap sargini koy üstüne kilodunu çek dedi bant oldu mu dikisler hava almiyor kaç gün önce sezeryan oldunuz birde düzenli batikon sürmeniz lazımdı bandinizi çıkarın konturol filan beklemeyin ayakta bir duş alın duştan sonra fön ile kurutun dikisinizi batikon sürün iyice temizleyin enfeksiyon filan kapmasin temiz bakın dikislerinize