Aytakin hanima gidin kafaniz da rahat eder memnun da kalirsiniz bir cok hastası olmasina ragmen isminizi bilir her defasinda nobet ertesi bile olsa guler yuzludur. Ben dogumumu onda yaptim kendisini cok sevdim gayet de memnunum Allah bir daha nasip ederse yine ona gitmek isterim yani.